O nas


inplus lublin - o nas

IN PLUS BIURO RACHUNKOWE W LUBLINIE

Witamy na stronie Biura Rachunkowego IN PLUS. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze rachunkowo – księgowej dla małych i średnich firm. Uzupełnieniem naszej działalności są szeroko rozumiane usługi wsparcia biznesu, w tym: doradztwo personalne (kadry, wynagrodzenia), szkolenia, BHP, analizy.

Dzięki szerokiej ofercie i kompleksowym rozwiązaniom, nasi partnerzy oszczędzają swój czas, koncentrując całą energię na działalności operacyjnej swojej firmy, co przekłada się na wymierne korzyści i mierzalne oszczędności. Zapraszamy do współpracy!

Nasza firma ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonywanych usług. Posiadamy licencję Ministerstwa Finansów na prowadzenie ksiąg rachunkowych (certyfikat księgowy nr 58231/2012) oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i czynności doradztwa podatkowego oraz innych czynności wykonywanych przez Biuro.

Obsługujemy klientów z całej Polski. Polecamy się szczególnie dla firm z okolicznych miejscowości, np: Łuków, Międzyrzec Podlaski, Radzyń podlaski, Biała Podlaska, Lubartów, Dęblin, Puławy, Parczew, Kock, Włodawa, Opole Lubelskie, Świdnik, Piaski, Bełżyce, Bychawa, Kraśnik Krasnystaw, Chełm, Piaski , Świdnik, Hrubieszów, Tomaszów Lubelski, Biłgoraj, Zamość.

Aktualności biura rachunkowego InPlus Lublin

Okładka dla Biuro Rachunkowe In Plus
1,043
Biuro Rachunkowe In Plus

Biuro Rachunkowe In Plus

Na stronie internetowej znajdują się ogólne informacje o firmie, o misji i wartościach jakimi si

👉 #InPlus #RozwójBiznesu #Analityka #WsparcieDlaFirm13 lat RAZEM z przedsiębiorcami – czas na nowy krok! 🚀Od 13 lat jesteśmy z Wami jako Biuro Rachunkowe In Plus – eksperci w obsłudze księgowej, specjaliści ds. kadr i płac, zaufani partnerzy przedsiębiorców.Przez te lata uczestniczyliśmy w budowaniu i rozwoju Waszych firm:📊 Analizowaliśmy dane, sugerując rozwiązania na podstawie twardych liczb.🤝 Wspieraliśmy i doradzaliśmy, pomagając w podejmowaniu kluczowych decyzji.⚙️ Usprawnialiśmy procesy, optymalizując wymianę danych i codzienne zadania.💡 Dostarczaliśmy raporty i analizy, które pozwalały lepiej zrozumieć biznes i ograniczać koszty operacyjne.Choć te działania były częścią naszego codziennego wsparcia, często działały „z tylnego siedzenia”, w cieniu naszego głównego biznesu. Dziś jednak jesteśmy gotowi zrobić kolejny krok! 💼 Wprowadzamy nową, dedykowaną usługę analityczną i optymalizacyjną! ### IN PLUS ANALYTICS ###To wsparcie, które na stałe wchodzi do kanonu naszych usług, aby jeszcze skuteczniej pomagać Wam rozwijać Wasze firmy.🔍 Co zyskujecie?✅ Usprawnienie codziennych procesów dzięki automatyzacji✅ Optymalizację kosztów i wydatków operacyjnych oraz większą efektywność✅ Lepsze decyzje dzięki aktualnym danym, przejrzystym analizom i raportom✅ Efektywną kontrolę stanów magazynowych i sprzedaży✅ Zintegrowane raporty z ERP, Excela, SharePoint i Outlooka oraz innych, przy wykorzystaniu m.in. Power Automate, Power BI, Power Query itp.✅ Dostęp do danych z każdego miejsca – również na telefonie!Dziękujemy za 13 lat zaufania i wspólnego rozwoju! Teraz jesteśmy gotowi, aby zrobić więcej – razem z Wami. 💙📩 Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej! Zobacz więcejZobacz mniej
View on Facebook
A gdyby tak rzucić to wszystko i wyjechać… kamperem? Według interpretacji KAS, wydatki na zakup kampera wykorzystywanego w działalności mogą być kosztem uzyskania przychodu.Brzmi jak sen przedsiębiorcy z duszą włóczykija. Ale jak to sensownie powiązać z firmą?Tu wjeżdża słowo klucz: KREATYWNOŚĆ 😎Właśnie nią wykazała się pewna pani komornik, która nowy pojazd chce wykorzystywać jako mobilne biuro i miejsce noclegowe podczas prowadzenia egzekucji terenowych.A jeśli nie egzekucje, to może… influencer?Zawsze można rozszerzyć działalność o Instagrama lub TikToka i szerzyć ideę pracy w van office.A fiskus niech sobie scrolluje. I udostępnia. www.prawo.pl/podatki/mozna-odliczyc-wydatki-zakup-kampera-wykorzystywanego-w-dzialalnosci-gospoda… Zobacz więcejZobacz mniej
View on Facebook
Zmiany w podatkach to norma, zwłaszcza w naszej ordynacji podatkowej, i nie wątpimy, że to się zmieni. Zmieni się jednak czas, jaki rządzący będą mieli na wprowadzenie w życie ustaw, które będą niekorzystne dla podatników — od stycznia 2026 roku będzie wynosił minimum 6 miesięcy.Co ważne, zmieni się również możliwość składania deklaracji lub jej korekty w trakcie kontroli celno-skarbowej. Podatnik będzie miał 14 dni na korektę lub nawet złożenie samej deklaracji.podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/9791766,deregulacja-w-podatkach-rzad-przyjal-pakiet-zmian.html Zobacz więcejZobacz mniej
View on Facebook